Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2023 23:07 - Въпроси
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4323 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 22.01.2023 23:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Няма готова формула за това как да преминеш или промениш живота си.
Всеки от нас има своята уникална личност, вярвания и убеждения.

Сверяването на часовника - доколко моите вярвания отговарят на времето в което живея, какво ми носят те -ограничават ли ме или не подкрепят в моят път?

Как реагирам на различните послания, оставям ли да ме повлияват чужди опитности, в какво избирам да вярвам? Търся ли начин да сменя гледната си точка.
Мога ли изобщо да вървя в чужди обувки?

Малка част от въпросите, които можеш да си зададеш

С моята подкрепа ще намериш лесно отговорите и заедно можем да отворим новата страница в твоя живот.

Зори Йегер
Lifestyle Coach

За консултация пиши ми на лично съобщение

image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1783674
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив